تیک تاک


About Links ARchive Cat
Designer




چهار شنبه 6 آذر 1392niloo


« ساعی » ...
وقتی یادم میفته // به خودم میگم آدم بی عرضه
هفته های اول که همش میگفتم چرا اصلا" چی شد؟ ها؟
اون موقعها اصلا" یادم که میفتاد // فشارمم میفتاد
میرسیدم به دمای یخچال فریزر // الان که میبینم پشمام میریزه
لابد میگفتی یارو از این تیریپای مشنگه رکـــــــ آویــ..ــزونه
کدو یکی از کارام مثل اون میمیکای قشنگت قلابی بوده؟
دنیا میخواد ببینه مردی یا نه؟ الان اینجوری شده باز خوبه
میگم یه ریزه بد بیارم // اگه دو سه سال دیگه همین اتفاق میشد که دیگه رد میدادم
نشون دادی که دنیات جداست کوچیکه فکرت // تو شخصیتت دوتاست پوسیده جلدت
بگو اون یکی آدم خوبت الان کنار کیه و کجاست؟ رو کی گرفته
بگو اون یکی شخصیت تقلبیت کو؟ // دم گوشیت گرم که پتتو ریخت رو

.

.

.

ورس 3 [ مافی ]:

من گمم تو لحظه " هرزه " میشه بعیده // تو دسته دسته پیشه همیشه
میخواستیم رابطه رو شورشو درآریم // ولی زود فهمیدم شعورشو نداری
بچه ای توقعم زیاده بود // دوستی نمیشه توهم بیاد توش

خیلی سادست ندیدنت // نمیخوام من وقتشه بری راحت نبینمت
واست اشکای کی بوده که میریخت // چرا یهو شدم شکاکـــــــ دیوونه فیریکـــــــ؟
چرا شد شبیه بازیا؟ // مثل شهروند بودم پی مافیا
اول یه دومینو خورد رفت // رابطه رو باید برید و دور زد
ما جمع بودیم با هم ولی شدی تو مفرد // پس امثال تو رو باید جویید و تف کرد

کروس [ اس آر ]:

تنم نمیلرزه اصلا" نمیارزه چقدر زننده ای "هرزه"
اووو...

 

 

 

اون قسمتایی رو که دوستش دارمو آبی کردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag:متن آهنگ هرزه تیک تاک & گروه تیک تاک &
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 48898
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 101
تعداد آنلاین : 1



About

به وبلاگ من خوش آمدید

Profile ×
Archive

بهمن 1392
آذر 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
×
Cat

×
Tag

عشق
استاتوس طنز فیسبوکی جدید تیر 92
طنز جدید فیسبوکی تیر 92
تنهایی
دوستی
خنده
عکس جدید فیسبوکی
ساحل چشمانت
اس ام اس جدید
جک جدید خنده دار تیر 92
قطار
قطع امید
خدا
لعنت بر بغض
تنهایی
×
Author

niloo
×